דף הבית » וידאו ומולטימדיה

חגיגות באמריטפורי לציון השנה האזרחית החדשה

[ 1 בינואר 2010 | | אין תגובות ]

השנה, מעל ל – 1200 מבקרים מרחבי העולם הגיעו לחגוג את חגיגות חג המולד באשראם באמריטפורי.

כאשר הגיעה השעה 12:00 בלילה, אמה בקשה מכולם לדקלם יחד את המנטרה – Lokah Samastah Sukinau Bhavantu לשלום עולמי. לאחר הדקלום אמה נשאה נאום בו הסבירה את המשמעות האמיתית של החגיגה.

חגיגה היא לשכוח את עצמך. זו הגישה. צריכה להיות לנו שליטה טובה על המיינד בשביל זה. המחשבה שאני "אני אינדבדואל נפרד", "אני הוא הגוף הזה" לא יעזרו לנו לשכוח את העצמי שלנו. האמונה שהעצמי שבתוכי הוא המודעות הטהורה מאחורי היקום, הוא הבסיס של החגיגה.

רק בגלל שהשעון מכה במחוגיו על השעה 12 ב -31 בדצמבר, אין זה אומר שהחיים שלנו הופכים להיות חגיגה. כדי שזה יקרה, על המיינד שלנו להיות מלא באהבה ובחמלה. כאשר אהבה וחמלה ממלאים את הלב אתה מוצא את החידוש בכל רגע, אתה אף פעם לא משתעמם, תמיד נלהב, תמיד מאושר בחיים והחיים הופכים להיות חגיגה.

אנחנו מצהירים על נדרים שונים עם בוא השנה החדשה אבל כמה עמוק זה? אנחנו צריכים לחשוב היטב.

יש לנו את היכולת להתגבר על הדברים השליליים שלנו – אנחנו חייבים לנסות בכנות.

אנחנו איננו איים מבודדים –  אנחנו כמו טבעת בשרשרת, הקשורים זה לזה. אין לצפות שאחרים יישתנו ראשונים – עלינו קודם כל להשתנות בעצמנו וכתוצאה מכך האחרים ישתנו.

הוסף תגובה !

באפשרותך להגיב או לשלוח טראקבק מאתרך. באפשרותך גם להירשם ולקבל עדכונים באמצעות RSS.

תגיות HTML מורשות לשימוש:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

הבלוג תומך בצלמיות. באפשרותך להירשם באתר Gravatar.