דף הבית » אמה

המסר של אמה לשנה החדשה – 2009

[ 19 בינואר 2008 | | אין תגובות ]

"כולנו שמחים שהגיעה שנה חדשה", אמרה אמה. "שמחה טובה לבריאות של הגוף ושל המיינד. המטרה שלנו היא תמיד להיות שמחים. כולם צריכים להיות שמחים ועליזים תמיד – כמו ילד קטן. זאת הבקשה של אמה."

האולם היה מלא. כ 10,000 מאמינים ותושבי האשראם התאספו באולם והשעה חצות הלכה וקרבה.

תקופת הילדות היא התקופה בה בני האדם שמחים הכי הרבה. אבל הזמן שנקרא "ילדות" הולך ומצטמצם.
בעבר, זה היה עד גיל 8 או 9. אבל היום התמימות והנעימות שמשויכים לילדות נעלמים מהר יותר. הילדות בימים אלה מלאה ברצינות ובמתחים.

כשהרצונות שלנו מתמלאים, כשהדברים הולכים לפי התוכנית שלנו, אנו חווים שמחה – אבל זה רק זמני.

אנשים רבים חוגגים את השנה החדשה בזיקוקים או בחגיגות באולמות מקושטים במלונות חמישה כוכבים. הם מברכים אחד את השני ברכות לשנה החדשה ורוקדים ושרים כשהם שיכורים לגמרי. אחוז גדול מהאנשים חוזרים לבתיהם ולמשרדים מלאי המתח שלהם בלי לשמר אפילו חלק קטן מהשמחה והשלווה אותה חוו. מה היא אם כן המטרה בשמחה שנחווית כששותים או כשיושבים בבאר של מלון חמישה כוכבים? שמחה אמיתית היא משהו שניתן לחוות אותו בכל זמן ובכל מקום – עם המשפחה, בחיי חברה, בעבודה או במיינד. זאת צריכה להיות המטרה שלנו. על מנת להשיג את זה המיינד שלנו צריך להיות מלא באהבה.

ammaspeak

מי ייתן, והשנה החדשה תמלא את ליבנו באהבה והודיה. כשאנו מביעים משאלה והיא לא מתמלאת, אנו מתחילים להטיל ספק בחיים ותוהים למה הם לא מילאו אחר הציפיות שלנו. אנו הופכים להיות מדוכאים. אבל אין חוק שאומר שכל משאלותינו אמורות להתגשם.

אנו צריכים להבין שהחיים נותנים לנו מה שאנו צריכים ולא בהכרח מה שאנו רוצים. החיים פועלים על פי חוכמתם שהיא לפעמים בלתי מובנית למיינד הגס שלנו. אנו צריכים ללמוד לקבל מצבים שקורים בחיים. הגישה הזאת של קבלה היא הסוד

לשמחה.

כשאנו נכנסים ל2008, בואו נתפלל יחד, "הו כוח עליון, מי ייתן והשנה לא יהיו מלחמות, אלימות או אסונות טבע. מי ייתן ולא יהיה מוות כתוצאה מרעב או חוסר בטיפול רפואי. מי ייתן ולא יהיו ילדים שלא ממשיכים את לימודיהם בגלל עוני.

מי ייתן והמוזיקה של שלום והרמוניה תשמע בכל מקום. כמו שאנו מקשטים את הבתים שלנו ואת סביבתנו באורות, כך ליבנו יישאר זוהר באהבה וחמלה לאורך כל השנה.

הוסף תגובה !

באפשרותך להגיב או לשלוח טראקבק מאתרך. באפשרותך גם להירשם ולקבל עדכונים באמצעות RSS.

תגיות HTML מורשות לשימוש:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

הבלוג תומך בצלמיות. באפשרותך להירשם באתר Gravatar.