דף הבית » לפגוש את אמה

מעבר לחומה – אמה מבקרת לראשונה בברלין

[ 10 באוקטובר 2012 | | אין תגובות ]

במשך שנים רבות, ברלין סימלה הפרדה והייתה חצוייה בחומה לדור שלם של אנשים שגרו באותה העיר. מאז החומה פורקה ובכל שנה אנשים בגרמניה חוגגים את אחדותם בחג מיוחד. אך היה זה מתאים שאמה תגיע לביקור הראשון שלה בברלין ביום חג זה.
במשך שנים אנשי העיר פנו לאמה והזמינו אותה שתגיע לבקר בברלין. במקרה אחד, הגיע לקבל דארשן דוב – מסמליה של העיר, על מנת להגיש לאמה הזמנה רשמית. צפו בסרטון.

אמה בברלין, 2012

לפני שנפתחה התכנית הראשונה של אמה, היא מצאה זמן לשבת עם כל קבוצת הסאטסאנג המקומית שעבדה כה קשה על מנת לארגן את הביקור. אמה הגישה להם את ארוחת הערב, סיפרה סיפורים ובדיחות וגם שרה בהג'אנים.

במשך שלושת הימים הבאים, קהל עצום מילא את אולם ה"ואלודרום" שמפורסם בזכות הגג המתכתי שלו – בקוטר של 142 מטרים, הגדול מסוגו באירופה . הברלינאים הגיעו לשמוע לראשונה את אמה שרה בהג'נים, להקשיב לנאום של אמה ולקבל דארשן (חיבוק). בגלל הקרבה למדינות נוספות, הגיעו גם קבוצות מפולין, צ'כיה, דנמרק סלובניה והונגריה.

מברלין, אמה המשיכה לתחנה הבאה במסע האירופי, לשוויץ.

התאריכים לסיור השנתי של אמה באירופה

הוסף תגובה !

באפשרותך להגיב או לשלוח טראקבק מאתרך. באפשרותך גם להירשם ולקבל עדכונים באמצעות RSS.

תגיות HTML מורשות לשימוש:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

הבלוג תומך בצלמיות. באפשרותך להירשם באתר Gravatar.